İçeriğe Geç

#EvdeKal Türkiye Dostun Seninle…

Evinizden çıkmanıza gerek kalmadan hayatınızı kolaylaştıracak uygulamalarla bu dönemde de yanınızdayız!
 
1.Covid-19’a yönelik her türlü sorunuzu, Müşteri Hizmetleri numaramız 0 850 755 0 755’i arayarak ve 1’i tuşlayarak uzman temsilcilerimize yönlendirebilirsiniz.
 
2.Artık olası bir araç hasarında sigortacılık işlemlerinizi servise gitmeden Müşteri Hizmetlerimiz ya da online platformumuz MAPFRE Go (go.mapfre.com.tr) üzerinden yürütebilirsiniz. 
 
3.Kasko poliçeleriniz için tüm Türkiye çapında sunduğumuz “Uzaktan Hasar Hizmeti”nden yararlanabilirsiniz.
 
4.Konut poliçelerinizde 3.000 TL ve iş yeri poliçelerinizde 10.000 TL’ye kadar olan hasarlarınızı eksper ataması yapmadan hasar fotoğrafları ve faturaları ile birlikte dijital olarak çözümleyebilirsiniz.
 
5.Yeni yaptığımız düzenleme ile bireysel ve grup sağlık poliçesi başvuru formlarını bize telefon ya da e-posta ile iletebilirsiniz.
 
6.Ayrıca online platformumuz MAPFRE Go üzerinden poliçe, teminat, anlaşmalı kurum ağı görüntüleme, sağlık faturaları yükleme ya da konut ve kasko hasar ihbarı gibi çok sayıda işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. 
Yukarı dön