İçeriğe Geç

Dostunuz MAPFRE Sigorta’dan Müşteri Dostu Yeni Poliçe!

 Yenilikçi fikirlerimiz ve farklı vizyonumuzla MAPFRE Sigorta olarak sizlere özel bir yenilik getirdik ve poliçelerimizin tasarımını baştan sona yeniledik. Görsel olarak geliştirilen müşteri dostu poliçelerimix, yeni tasarımları sayesinde çevreci ve anlaşılır olmasının yanında dijital ortama daha uygun bir yapıya sahip.
 
Yenilenen poliçelerimizde okunabilirliği yüksek yönlendirici sayfalar, Poliçe Avantajları ve Asistans Bilgilerine Kolay Ulaşma, Hasar Anına Neler Yapılması Gerekenler ve Poliçelere SMS ve E-Mail gibi dijital kanallarla ulaşma imkânı gibi ve pek çok şey yeni özellik sizleri bekliyor…
 
Yeşil Bir Dünya İçin Yeni Dijital Poliçelerimizi Keşfedin:
  • Okunabilirliği Yüksek ve Yönlendirici 
  • MAPFRE’nin Gücüne Yakışır
  • Geliştirilmiş Görünüm ve Dizayn
  • Yeşil Doğa Dostu 
 
Poliçelerimiz Neden Yeniden Tasarladık ?
MAPFRE Sigorta olarak müşterilerimizin Kovid-19 öncesi ve sonrası olarak poliçe okuma ve anlama oranlarını araştırdık. Sigortalılarımızın sahip oldukları sigorta ürün ve hizmetlerinden memnuniyetini, sigorta satın alırken dikkat edilen konuları ve sigorta hizmetlerine ilişkin kaynakların yer aldığı bu kapsamlı araştırmada çarpıcı sonuçlar ortaya çıktı. 

Tercih Dijital Poliçeler
Genel ve özel şartlardan oluşan sigorta poliçeleri, kanunlar gereği tüketiciye bildirilmesi gereken bilgilerle birlikte sayfalar dolusu olabiliyor. Bu nedenle tüketicilerin sigorta poliçelerini okumaya olan ilgisi ilk iki sayfada kayboluyor. Ancak tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi ile bu bakış değişti. Tüketici Araştırma raporumuzun sonuçlarına göre, poliçe okuma oranı yüzde 3,4'e ulaştı. 
Araştırmamızda öne çıkan diğer bir sonuç ise katılımcıların genel olarak poliçeleri okudukları ve okuduklarını anladıkları oldu. Ancak araştırmada poliçelerin uzun olması ve sigorta terimlerinin poliçelerde açık olarak yer almaması sigortalıların revize edilmesini beklediği konu olarak öne çıktı. Aynı zamanda katılımcılar, pandemi sürecinde poliçelere dijitalden ulaşmanın daha önemli olduğunu vurguladı. 
Hem sigortacı hem de sigortalılar, çağın gerekliliği olarak poliçelerin dijitale taşınması taraftarı. Sigorta poliçelerinin PDF veya başka bir formatta dijital olarak sigortalıya sunulması ve dijital olarak saklanmasının birçok açıdan faydalı olacağı düşünülüyor. Rapor sonucu da bu bilgileri destekliyor
 
Poliçelerin Anlaşılması Satın Alımı Tetikleyen Unsur
 
Katılımcıların %75'i sigorta poliçelerini anlamaları durumunda, bunun sigorta satın alma eğilimlerini artıracağını belirtirken, %18'i ise bu durumun satın alma eğilimini pek fazla etkilemeyeceğini belirtti. 
 
Araştırma özelinde açıklamada bulunan Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcımız Cevdet Altuğ ise konuyla ilgili olarak "Bu anketin sonuçları, sigortalıların pandemi ile değişen alışkanlıklarını bize net bir şekilde gösterdi. Bu anket sayesinde, sigorta kullanıcıları hakkında kapsamlı bir görüş edindik. Poliçe okuma oranlarının artması, bize daha bilinçli bir hedef kitle ile karşı karşıya kaldığımızın göstergesi. Bu da bizim ve bizim gibi şirketler için oldukça önemli. Aynı zamanda anket, dijital okurluk oranını da ölçmemize vesile oldu. Dolayısıyla hedefe dönük stratejiler ve programlar oluşturmamız konusunda bize ilham verdi" görüşünü iletti.
Yukarı dön