Ana menü
Ana menü

Hepsi Birlikte

Sağlık Sigortası

Sağlığınızı Tek Poliçede Güvence Altına Alın

Bizi arayın
icon-numero-telefono

0850 755 0 755

Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası Nedir?

Sağlık, hayatımızdaki en değerli varlıklardan biri. Beklenmedik anlarda yaşanabilecek sağlık sorunlarına karşı güvence sahibi olmak ise hem kendimiz hem de sevdiklerimiz için büyük bir rahatlık sağlar. MAPFRE Sigorta olarak, sağlık sigortası ihtiyaçlarınızı daha kolay ve pratik şekilde karşılamak için yeni bir ürün geliştirdik: Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası.

Bu yenilikçi ürün ile ÖSS (Özel Sağlık Sigortası) yatarak tedavi ve TSS (Tamamlayıcı Sağlık Sigortası) ayakta tedavi teminatlarını artık tek bir poliçede bir araya getiriyoruz. Böylece hem kapsamlı bir sağlık güvencesine sahip olacak hem de işlemlerinizi çok daha kolay bir şekilde yürütebileceksiniz.

Detaylı bilgi için satış kanallarımızla irtibata geçebilirsiniz.

Seçtiğiniz plan, teminat – alt teminat, anlaşmalı kurum ve de risk analiz sonuçlarınız gibi değişkenlerle göre priminiz değişkenlik gösterebilecektir.

Neden Hepsi Birlike Sağlık Sigortası?

  • Tek Poliçe, Çift Teminat: Özel Sağlık Sigortası (ÖSS) ile yatarak tedavi teminatı ve Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) ile ayakta tedavi teminatı aynı poliçede birleşiyor.
  • Annelik Teminatı Avantajı: Hamilelik sürecinde ihtiyaç duyulan rutin kontroller ve incelemeler poliçe kapsamında yer alıyor.
  • Kolaylık ve Hız: Tek poliçe ile daha az işlem, daha az evrak, daha hızlı hizmet.

Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası ile Sağlıkta Yenilikçi Yaklaşım

  • Ayakta Tedavi Hizmetleri: Doktor muayeneleri, laboratuvar testleri, görüntüleme hizmetleri ve benzeri sağlık hizmetleri Tamamlayıcı sağlık sigortası (TSS) kapsamında güvence altındadır.
  • Yatarak Tedavi Hizmetleri: Hastanede yatış gerektiren tüm tedaviler, ameliyatlar ve yoğun bakım süreçleri özel sağlık sigortası (ÖSS) kapsamında teminat altındadır.
  • Ekstra Güvence: Hamilelik ve doğum süreçlerinde ihtiyaç duyulan rutin kontroller, yeni poliçeyle kapsama dahil edilmiştir.

Sağlığınızı Tek Poliçe ile Güvence Altına Alın

MAPFRE Sigorta olarak amacımız, sağlık güvencenizi en kolay ve en hızlı şekilde planlamanıza yardımcı olmak. Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası, hem kapsamlı sağlık hizmetlerini tek bir poliçede toplaması hem de size zaman kazandırmasıyla öne çıkıyor.
Siz de sağlığınızı güvence altına almak ve hayatınızı kolaylaştırmak için Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası ile hemen tanışın.

Ömür Boyu Yenileme Garantisi

Türkiye’de Geniş Anlaşmalı Kurum Ağı

Bi’ Doktora Sor Tıbbi Danışmanlık Hizmeti

Check-up Hizmeti

7/24 Anlaşmalı Ambulans

MAPFRE Sigorta Bebeği

Sağlık Sigortası poliçesi nedir?
Sağlık sigortaları, seçtiğiniz teminat türüne göre sağlık durumunuzda beklenmeyen ve ani bir olumsuzlukla karşılaştığınızda devreye girerek hayatınızı kolaylaştıran sigorta ürünleridir. Sağlık sigortası teminatları hakkında sorularınız için size en yakın acentemizden destek alabilirsiniz.
Sağlık Sigortası fiyatları nasıl hesaplanmaktadır?
Seçtiğiniz ana teminat – ek teminat, anlaşmalı kurum ve de risk analiz sonuçlarınız gibi değişkenlerle göre priminiz değişkenlik gösterebilecektir. Sağlık Sigortası fiyatları hakkında bilgi almak için size en yakın acentemizden destek alabilirsiniz.
Sağlık Sigortası teminatlarını kendim seçebilir miyim?
Kendi ihtiyaçlarınıza göre ayakta ve yatarak tedavi teminatlarını ayrı ayrı seçerek sağlık poliçenizi oluşturabilirsiniz. Seçtiğiniz bir teminat için ilave Ayakta Tedavi Teminatı’nı alabilirsiniz. Ancak tek başına Ayakta Tedavi Teminatı’nı alamazsınız.
Başvuru formu doldurulurken dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?
Sigorta Ettiren/Sigortalı adaylarının ilk ve sonradan yapacakları bütün başvuruların, Sigortacı tarafından temin edilen başvuru formları ile yapılması, Sigortalanacak Kişiler’le ilgili beyan kısımlarının eksiksiz ve doğru olarak doldurulması gerekir. Sigorta Poliçesi için yapılacak her türlü başvuru ve/veya değişiklik taleplerinin yazılı ve ıslak imzalı olması şarttır. Başvuru formu üzerinde herhangi bir düzeltme, karalama kabul edilmemektedir.
Yatarak Tedavi Teminatı nedir ve hangi tedavi harcamalarını kapsar?
Yatarak Tedavi Teminatı, tıbben gerekli olması ve doktorun bu nedeni ayrıntılı olarak raporunda belirtmesi şartıyla; dahili, cerrahi ve yoğun bakım yatışları, Sigortalı’nın hayati bir tehlikeye neden olabilecek acil sağlık durum giderleri, küçük müdahaleleri, kemoterapi, radyoterapi ve diyaliz tedavi giderlerini özel ve genel şartlara uygun olarak karşılar. Sigortalı’nın 24 saati aşan hastaneye yatış gerektiren tedavileri bu teminat kapsamındadır.

Hastanede Sigortalı’nın yatarak tedavi görmesi durumunda;

  • Dahili Yatış Teminatı
  • Cerrahi Yatış Teminatı
  • Oda-Refakatçi Teminatı
  • Yoğun Bakım Teminatı
  • Operatör ve Doktor Masrafı
  • Küçük Müdahale Teminatı
  • Ambulans
  • Acil Tanı Teminatı
  • Robotik Cerrahi Teminatı
  • Kemoterapi, Radyoterapi, Diyaliz Teminatı
  • Kaza Sonucu Diş Teminatı
  • İlaç ve Saf Malzeme Teminatı
  • Suni Uzuv/Protezler
  • Evde Tıbbi Bakım
  • Yardımcı Tıbbi Malzeme
  • Yatış sonrası Fizik Tedavi
  • Rehabilitasyon Teminatı
Sigorta Sözleşmesi kapsamında talep edilen harcamalardan ödenecek tazminat tutarı, nasıl değerlendirilir?
Sigorta Sözleşmesi kapsamında tazminat tutarı aşağıdaki hususlara göre değerlendirilir.<

İstisnalar Aşaması: Sigorta Sözleşmesi`nde belirtilmiş istisnalar ile varsa Sigortacı tarafından konulmuş olan özel istisnaların incelenmesi sonucunda mevcut vaka için her hangi bir istisna halinin geçerli olup olmadığına karar verilir.

Hizmet Düzeyi Aşaması: Poliçe’de belirtilen özel istisnalar, kısıtlamalar, limitler, katılım payı ya da asgari muafiyet varsa bu aşamada belirlenir.

Hizmet türü, Coğrafi Bölge ve Anlaşmalı Kuruluş Aşaması:Sigortacı’nın sorumluluğu, hizmetin türü, acil olup olmadığı, Coğrafi Bölgesi ve hizmetin verildiği kuruluşun türüne, anlaşmalı olup olmadığına bağlıdır. Poliçenin ekinde sunulan Plan/ Programda bütün ülkelerin sınıflandırıldığı bölgeler belirtilmiştir. Sigortalı’nın belirli bir Coğrafi Bölgede belirli bir kuruluşta aldığı sağlık hizmeti için yapılan masraflardan katılım payı ve/veya tüm muafiyetlerin çıkarılmasından sonra kalan tutar Sigortacı’nın üstlenmesi gereken bölümü gösterir.

Toplam Asgari Muafiyet Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalardan varsa Toplam Asgari Muafiyet tutarı çıkartılır.

Toplam Limit Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalar varsa toplam limite kadar ödenir.

Ömür boyu yenileme garantisine nasıl hak kazanırım?
Sigortalı’nın kesintisiz MAPFRE Sigorta A.Ş.’de, 3 yıl boyunca aynı üründe sigortaya devam etmesi ve son üç yıl Hasar/Prim oranı ortalamasının %80’in altında olması şartıyla Sağlık Poliçesi sahibi olan Sigortalılara yapılacak risk analizi değerlendirmesi sonucunda medikal açıdan uygun olanlarına belirlenecek şartlar dahilinde “Ömür Boyu Yenileme Garantisi” verilebilecektir.
Bekleme süresi nedir?
Sigortalı’nın Kayıt Tarihi ile başlayan ve Poliçe’de bekleme süreli olarak belirtilen tıbbi işlem/müdahalelerin teminat altında olmadığı süredir.
İstisna nedir?
Bütün Teminat’lar ve Sigortalılar için geçerli olan özel ve genel şartlarda belirtilmiş kapsam dışı tutulan durumlardır.
Prim ödemelerimi nasıl yapabilirim?
Prim ödemelerinizi; nakit, kredi kartı, banka havalesi veya çek ile yapabilirsiniz.
Anlaşmalı olmayan kurumlardaki tedavilerimiz karşılanıyor mu?
Tedavilerinizde anlaşmalı olmayan bir kuruluşu tercih ettiğinizde evraklarınızı ve faturanızı şirketimize ulaştırmanız halinde harcamalarınız; ödeme oranınız, poliçe özel ve genel şartları ile sertifikanızda belirtilen teminat ve limitler dahilinde değerlendirilmektedir.

Ayrıca MAPFRE GO üzerinden de sağlık harcamalarınızı yükleyerek ödeme süreçlerinizi takip edebilirsiniz.

Yatarak tedavi işlemleri için provizyon süreci nedir?
Anlaşmalı sağlık kuruluşlarında gerçekleştirilecek tedaviler için alınmış provizyon onayları 7 gün içerisinde gerçekleşmesi durumunda geçerlidir. Bu süre içerisinde gerçekleşmeyen işlemleriniz için yeniden provizyon almanız gerekmektedir. 7 gün içinde işlemi yapılmayan ve yeniden provizyon onayı alınmayan işlemler için MAPFRE SİGORTA AŞ’nin red etme hakkı saklıdır.

Provizyon onayı alınmış ve yatış işlemi gerçekleşmiş tüm yatışlarda günlük onay alınmalıdır .Onay 10 gün geçerlidir sonrasındaki yatış devamlılığı için ayrıntılı ara epikriz ile değerlendirme yapılmaktadır.

Ayakta tedavi işlemleri için provizyon süreci nedir?
Ayakta tedavi teminatının içerisinde yer alan Doktor muayene , ileri tanı işlemleri , tanı işlemleri vb. gibi giderler için ilgili sağlık kurumunun şirketimize talepte bulunması , ilgili belgelerin eksiksiz olarak sisteme yüklenmesi sonunda değerlendirme süresi başlamaktadır.

Ayrıca MAPFRE Go üzerinden de sağlık harcamalarınızı yükleyerek ödeme süreçlerinizi takip edebilirsiniz.

Tazminat harcamalarım kaç gün içinde geri ödenir?
Bütün evraklarınız eksiksiz olması ve ilgili giderin poliçeniz teminatları ile özel ve genel şartlar dahilinde olması şartıyla en geç 5 iş günü içerisinde ödemeniz hesabınıza gönderilmektedir.

İlgili Belgeler

Aşağıda incelemekte olduğunuz ürüne ilişkin ihtiyaç duyabileceğiniz bilgi ve dokümanlar yer almaktadır. Herhangi bir soru işaretiniz olması durumunda, en yakın acentemiz ile iletişime geçerek daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası Bilgilendirme Formu >

Hepsi Birlikte Sağlık Sigortası Özel Şartlar >