Ana menü

3S Sağlık

Sigorta Sistemi

Her işin başı sağlık, geniş kurum ağımızla ihtiyacınız olduğu her an yanınızdayız!

Bizi arayın
icon-numero-telefono

0850 755 0 755

Hayat, şüphesiz birçok güzellik ve fırsatla dolu! Etrafımızdaki sağlık riskleri ise ara sıra bu güzelliklerin tadını kaçırabiliyor. Dahası, bizi maddi olarak da hazırlıksız yakalayabiliyor. Bu risklere karşı kendinizi ve değer verdiklerinizi güvence altına almak istemez misiniz?

Her bütçe ve ihtiyaca cevap vermek üzere tasarladığımız 3S Özel Sağlık Sigortası ile sağlık sorunlarınız nedeniyle yaşayabileceğiniz ekonomik endişeleri ortadan kaldırabilir, kendinizi ve sevdiklerinizi güvence altına alabilirsiniz.

Gelin, siz de en yakın acentemize uğrayarak 3S Özel Sağlık Sigortası yaptırın, emin ellerde olmanın tadına varın.

Detaylı bilgi için satış kanallarımızla irtibata geçebilirsiniz.

Seçtiğiniz plan, teminat – alt teminat, anlaşmalı kurum ve de risk analiz sonuçlarınız gibi değişkenlerle göre priminiz değişkenlik gösterebilecektir.

Bütçenize uygun olarak seçtiğiniz planınızı farklı teminatlar ekleyerek size özel bir sağlık sigortası haline getirebilirsiniz. Sigorta kapsamında bulunan Türkiye genelinde yaygın anlaşmalı kurumlar ağımız ile özel sağlık kurumlarında kolaylıkla muayene ve tedavi işlemlerinizi tamamlayabilir; farklı nedenlerle oluşabilecek sağlık masraflarınız için endişelenmeden iyileşmeye odaklanabilirsiniz.

3S Sağlık Sigorta Sistemi ile yarınlarınız için şimdiden kendinizi ve değer verdiklerinizi koruma altına alabilir, geniş anlaşmalı kurum ağımızdan faydalanabilirsiniz.

Ömür Boyu Yenileme Garantisi

Türkiye’de Geniş Anlaşmalı Kurum Ağı

Bi’ Doktora Sor Tıbbi Danışmanlık Hizmeti

Check-up Hizmeti

7/24 Anlaşmalı Ambulans

MAPFRE Sigorta Bebeği

3S Özel Sağlık Sigortası ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için videoyu izleyin!

Sağlık Sigortası poliçesi nedir?

Sağlık sigortaları, seçtiğiniz teminat türüne göre sağlık durumunuzda beklenmeyen ve ani bir olumsuzlukla karşılaştığınızda devreye girerek hayatınızı kolaylaştıran sigorta ürünleridir. Sağlık sigortası teminatları hakkında sorularınız için size en yakın acentemizden destek alabilirsiniz.

Sağlık Sigortası fiyatları nasıl hesaplanmaktadır?

Seçtiğiniz ana teminat – ek teminat, anlaşmalı kurum ve de risk analiz sonuçlarınız gibi değişkenlerle göre priminiz değişkenlik gösterebilecektir. Sağlık Sigortası fiyatları hakkında bilgi almak için size en yakın acentemizden destek alabilirsiniz.

Sağlık Sigortası teminatlarını kendim seçebilir miyim?

Kendi ihtiyaçlarınıza göre ayakta ve yatarak tedavi teminatlarını ayrı ayrı seçerek sağlık poliçenizi oluşturabilirsiniz. Seçtiğiniz bir teminat için ilave Ayakta Tedavi Teminatı’nı alabilirsiniz. Ancak tek başına Ayakta Tedavi Teminatı’nı alamazsınız.

Başvuru formu doldurulurken dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

Sigorta Ettiren/Sigortalı adaylarının ilk ve sonradan yapacakları bütün başvuruların, Sigortacı tarafından temin edilen başvuru formları ile yapılması, Sigortalanacak Kişiler’le ilgili beyan kısımlarının eksiksiz ve doğru olarak doldurulması gerekir. Sigorta Poliçesi için yapılacak her türlü başvuru ve/veya değişiklik taleplerinin yazılı ve ıslak imzalı olması şarttır. Başvuru formu üzerinde herhangi bir düzeltme, karalama kabul edilmemektedir.

Yatarak Tedavi Teminatı nedir ve hangi tedavi harcamalarını kapsar?

Yatarak Tedavi Teminatı, tıbben gerekli olması ve doktorun bu nedeni ayrıntılı olarak raporunda belirtmesi şartıyla; dahili, cerrahi ve yoğun bakım yatışları, Sigortalı’nın hayati bir tehlikeye neden olabilecek acil sağlık durum giderleri, küçük müdahaleleri, kemoterapi, radyoterapi ve diyaliz tedavi giderlerini özel ve genel şartlara uygun olarak karşılar. Sigortalı’nın 24 saati aşan hastaneye yatış gerektiren tedavileri bu teminat kapsamındadır.

Hastanede Sigortalı’nın yatarak tedavi görmesi durumunda;

  • Dahili Yatış Teminatı
  • Cerrahi Yatış Teminatı
  • Oda-Refakatçi Teminatı 
  • Yoğun Bakım Teminatı
  • Operatör ve Doktor Masrafı
  • Küçük Müdahale Teminatı
  • Ambulans
  • Acil Tanı Teminatı
  • Robotik Cerrahi Teminatı
  • Kemoterapi, Radyoterapi, Diyaliz Teminatı
  • Kaza Sonucu Diş Teminatı
  • İlaç ve Saf Malzeme Teminatı
  • Suni Uzuv/Protezler
  • Evde Tıbbi Bakım
  • Yardımcı Tıbbi Malzeme
  • Yatış sonrası Fizik Tedavi
  • Rehabilitasyon Teminatı
Ayakta Tedavi Teminatı nedir ve hangi tedavi harcamalarını kapsar?

Sigortalı başlangıç tarihinden sonra gerçekleşen rahatsızlıklara ilişkin doktor muayene, tanı/ileri tanı amaçlı incelemeler, reçeteli ilaç ve seanslı ayakta tedavi giderleri ayakta tedavi kapsamında değerlendirilir.

Ayakta Tedavi Teminatı alınan durumlarda, tedavi giderleri Poliçe’de belirtilen limit ve katılım oranları doğrultusunda özel ve genel şartlara uygun olarak bu teminattan karşılanır. Poliçelerde, Ayakta Tedavi üst limitini aşan tedavi giderleri ödenmez.

Ayakta Tedavi Teminatları tek başına verilemez, ancak Yatarak Tedavi Teminatı ile birlikte alınabilir.

Aşağıdaki tedavi harcamalarını kapsar:

  • Doktor muayenesi
  • Reçeteli ilaç
  • Tanı amaçlı incelemeler
  • İleri tanı amaçlı incelemeler
  • Fizik tedavi ve rehabilitasyon (Seanslı Ayakta Tedavi İşlemleri)
Sigorta Sözleşmesi kapsamında talep edilen harcamalardan ödenecek tazminat tutarı, nasıl değerlendirilir?
Sigorta Sözleşmesi kapsamında tazminat tutarı aşağıdaki hususlara göre değerlendirilir.<

İstisnalar Aşaması: Sigorta Sözleşmesi`nde belirtilmiş istisnalar ile varsa Sigortacı tarafından konulmuş olan özel istisnaların incelenmesi sonucunda mevcut vaka için her hangi bir istisna halinin geçerli olup olmadığına karar verilir.

Hizmet Düzeyi Aşaması: Poliçe’de belirtilen özel istisnalar, kısıtlamalar, limitler, katılım payı ya da asgari muafiyet varsa bu aşamada belirlenir.

Hizmet türü, Coğrafi Bölge ve Anlaşmalı Kuruluş Aşaması:Sigortacı’nın sorumluluğu, hizmetin türü, acil olup olmadığı, Coğrafi Bölgesi ve hizmetin verildiği kuruluşun türüne, anlaşmalı olup olmadığına bağlıdır. Poliçenin ekinde sunulan Plan/ Programda bütün ülkelerin sınıflandırıldığı bölgeler belirtilmiştir. Sigortalı’nın belirli bir Coğrafi Bölgede belirli bir kuruluşta aldığı sağlık hizmeti için yapılan masraflardan katılım payı ve/veya tüm muafiyetlerin çıkarılmasından sonra kalan tutar Sigortacı’nın üstlenmesi gereken bölümü gösterir.

Toplam Asgari Muafiyet Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalardan varsa Toplam Asgari Muafiyet tutarı çıkartılır.

Toplam Limit Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalar varsa toplam limite kadar ödenir.

Ömür boyu yenileme garantisine nasıl hak kazanırım?
Sigortalı’nın kesintisiz MAPFRE Sigorta A.Ş.’de, 3 yıl boyunca aynı üründe sigortaya devam etmesi ve son üç yıl Hasar/Prim oranı ortalamasının %80’in altında olması şartıyla Sağlık Poliçesi sahibi olan Sigortalılara yapılacak risk analizi değerlendirmesi sonucunda medikal açıdan uygun olanlarına belirlenecek şartlar dahilinde “Ömür Boyu Yenileme Garantisi” verilebilecektir.
Bekleme süresi nedir?

Sigortalı’nın Kayıt Tarihi ile başlayan ve Poliçe’de bekleme süreli olarak belirtilen tıbbi işlem/müdahalelerin teminat altında olmadığı süredir.

İstisna nedir?

Bütün Teminat’lar ve Sigortalılar için geçerli olan özel ve genel şartlarda belirtilmiş kapsam dışı tutulan durumlardır.

Prim ödemelerimi nasıl yapabilirim?
Prim ödemelerinizi; nakit, kredi kartı, banka havalesi veya çek ile yapabilirsiniz.
Anlaşmalı olmayan kurumlardaki tedavilerimiz karşılanıyor mu?

Tedavilerinizde anlaşmalı olmayan bir kuruluşu tercih ettiğinizde evraklarınızı ve faturanızı şirketimize ulaştırmanız halinde harcamalarınız; ödeme oranınız, poliçe özel ve genel şartları ile sertifikanızda belirtilen teminat ve limitler dahilinde değerlendirilmektedir. 

Ayrıca MAPFRE GO üzerinden de sağlık harcamalarınızı yükleyerek ödeme süreçlerinizi takip edebilirsiniz.

Yatarak tedavi işlemleri için provizyon süreci nedir?

Anlaşmalı sağlık kuruluşlarında gerçekleştirilecek tedaviler için alınmış provizyon onayları 7 gün içerisinde gerçekleşmesi durumunda geçerlidir. Bu süre içerisinde gerçekleşmeyen işlemleriniz için yeniden provizyon almanız gerekmektedir. 7 gün içinde işlemi yapılmayan ve yeniden provizyon onayı alınmayan işlemler için MAPFRE SİGORTA AŞ’nin red etme hakkı saklıdır.

Provizyon onayı alınmış ve yatış işlemi gerçekleşmiş tüm yatışlarda günlük onay alınmalıdır .Onay 10 gün geçerlidir sonrasındaki yatış devamlılığı için ayrıntılı ara epikriz ile değerlendirme yapılmaktadır.

Ayakta tedavi işlemleri için provizyon süreci nedir?
Ayakta tedavi teminatının içerisinde yer alan Doktor muayene , ileri tanı işlemleri , tanı işlemleri vb. gibi giderler için ilgili sağlık kurumunun şirketimize talepte bulunması , ilgili belgelerin eksiksiz olarak sisteme yüklenmesi sonunda değerlendirme süresi başlamaktadır.

Ayrıca MAPFRE Go üzerinden de sağlık harcamalarınızı yükleyerek ödeme süreçlerinizi takip edebilirsiniz.

Tazminat harcamalarım kaç gün içinde geri ödenir?
Bütün evraklarınız eksiksiz olması ve ilgili giderin poliçeniz teminatları ile özel ve genel şartlar dahilinde olması şartıyla en geç 5 iş günü içerisinde ödemeniz hesabınıza gönderilmektedir.
Anlaşmalı Hekim Muayenehanelerinde Limitleriniz Dahilinde Katılımsız Hizmet!

Alanında uzman 600’ün üzerinde anlaşmalı muayenehane hekimine başvurmanız halinde poliçe limitleriniz çerçevesinde katılım payı ödemeden muayene hizmeti alabilirsiniz.

Güncel anlaşmalı hekim listemize buradan ulaşabilirsiniz.

* İlgili avantajın poliçenize dahil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Kan Tahlillerinizde ve Görüntüleme işlemlerinizde Katılım Paysız Güvence!

Doktorunuzun talep ettiği kan tahlilleriniz için bir tek telefon ile poliçe limitleriniz dâhilinde katılım payı ödemeden, evinizde/işyerinizde hizmet alabilir ve uygun fiyat anlaşmalarımızla, tazminat kullanım oranlarınızı kontrol altında tutabilirsiniz.

Güncel laboratuvar ve görüntüleme merkezlerimize buradan ulaşabilirsiniz.

*Hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir illeri için geçerlidir.

** Randevular haftanın altı günü (Pazar günü hariç) saat 08:30-18:30 saatleri arasında, Cumartesi günleri de 08:30-14:00 saatleri arasında alınabilecektir.

*** Hizmetten faydalanabilmek için 24 saat önceden aranması ve randevu alınması gerekmektedir.

**** İlgili avantajın poliçenize dâhil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Ambulans Hizmeti
MAPFRE SİGORTA Medikal İşlem Merkezi, Türkiye’nin her yerinden 7 gün, 24 saat ulaşabileceğiniz 0 850 755 0 755 – 0 numaralı telefonuyla hizmetinizdedir.

Bu hizmetimiz ile acil durumlarda ambulans ve/veya eve doktor gönderimi için gerekli organizasyonu yapıyoruz. Acil olmayan durumlarda ise gerekli önemli tavsiyelerde bulunarak Tıbbi Danışmanlık hizmeti sağlıyoruz.

Acil Durum: Ani gelişen hastalık, kaza, yaralanma ve benzeri durumlarda olayın meydana gelmesini takip eden ilk 24 saat içinde tıbbi müdahale gerektiren durumlar ile ivedilikle tıbbi müdahale yapılmadığı veya başka bir sağlık kuruluşuna nakli halinde hayatın ve / veya sağlık bütünlüğünün kaybedilme riskinin doğacağı kabul edilen durumlardır.

* İlgili avantajın poliçenize dahil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Evde Bakım Hizmeti
MAPFRE SİGORTA Evde Bakım Hizmeti, kendi evinde tedaviye gereksinim duyan hastalara verilmektedir. Bu hizmet kapsamında; hasta veya ailesinin bulunduğu, yaşadıkları ortamda eğitimli ve tecrübeli sağlık ekibi tarafından uygun maliyetli sağlık hizmetleri sunuyoruz.

Evde Bakım Hizmetlerimiz; evde hemşire bakımından tıbbi cihaz ve yatak kiralanmasına ve hatta evde solunum terapisine kadar geniş bir yelpazeye yayılmaktadır.

Evde Bakım hizmeti kapsamında sağladığımız hizmet & avantajlarımız aşağıdaki gibidir:

  • Evde Doktor
  • Evde Hemşire
  • Evde Rehabilitasyon
  • Evde Tıbbi Cihaz
  • Evde Yoğun Bakım
  • Evde Sağlık Eğitimleri

Evde tedavi ve bakımın gerekliliğini Medikal İşlem Merkezi’mizin onaylamasını takiben oluşabilecek masrafları karşılıyor ve isteğe bağlı olarak söz konusu durumun organizasyonunu üstleniyoruz.

* İlgili avantajın poliçenize dahil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Check-Up Hizmeti
3S Sağlık Sigorta Sistemi ürünümüzü kullanan herkese bir check-up paketi sunuyoruz.

Yaş ve cinsiyete göre değişen riskleri dikkate alarak oluşturduğumuz geniş kapsamlı check-up organizasyonlarımız, MAPFRE SİGORTA tarafından belirlenen kurumlarda Müşteri Hizmetleri tarafından gerçekleştirilmektedir.

* İlgili avantajın poliçenize dahil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Yenidoğan Bakım Hizmeti
İstanbul, Ankara, İzmir, Kocaeli, Bursa, Adana ve Antalya illerinde, “anlaşmalı kurumlar”ımızda doğum yapan sigortalılarımız için Aileden Biri Evde Bakım Merkezi ile yaptığımız ortak çalışma sonucu, sigortalılarımıza yeni doğan bebek ile ilgili hemşirelik hizmeti verilmektedir.

* İlgili avantajın poliçenize dahil olup olmadığını, teminat tablonuzu, poliçenizin genel & özel şartlarını inceleyerek kontrol edebilirsiniz.

Aşağıda incelemekte olduğunuz ürüne ilişkin ihtiyaç duyabileceğiniz bilgi ve dokümanlar yer almaktadır. Herhangi bir soru işaretiniz olması durumunda, en yakın acentemiz ile iletişime geçerek daha detaylı bilgi alabilirsiniz.