Ana menü

#EvdeKal Türkiye Dostun Seninle…

Bizi arayın

1.Covid-19’a yönelik her türlü sorunuzu, Müşteri Hizmetleri numaramız 0 850 755 0 755’i arayarak ve 1’i tuşlayarak uzman temsilcilerimize yönlendirebilirsiniz.

2.Artık olası bir araç hasarında sigortacılık işlemlerinizi servise gitmeden Müşteri Hizmetlerimiz ya da online platformumuz MAPFRE Go (go.mapfre.com.tr) üzerinden yürütebilirsiniz.

3.Kasko poliçeleriniz için tüm Türkiye çapında sunduğumuz “Uzaktan Hasar Hizmeti”nden yararlanabilirsiniz.

4.Yeni yaptığımız düzenleme ile bireysel ve grup sağlık poliçesi başvuru formlarını bize telefon ya da e-posta ile iletebilirsiniz.

5.Ayrıca online platformumuz MAPFRE Go üzerinden poliçe, teminat, anlaşmalı kurum ağı görüntüleme, sağlık faturaları yükleme ya da konut ve kasko hasar ihbarı gibi çok sayıda işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

6.MAPFRE GO şimdi de mobil uygulama olarak cebinizde!Sigortacılık işlemlerinde kolaylık sağlayan MAPFRE GO uygulamasını cep telefonlarınıza indirerek tek tıkla, hızlı ve kolayca kullanabilirsiniz. MAPFRE GO uygulaması ile poliçe teminat detaylarını ve teminat limitlerini görüntüleyebilir, en yakın anlaşmalı kurum ve servisleri kolaylıkla bulabilirsiniz. Ayrıca tek tıkla hızlı ve kolay bir şekilde hasar ihbarında bulunabilirsiniz. Sağlık poliçeniz varsa Bi’ Doktora Sor uygulamamız üzerinden online tıbbi danışmanlık hizmetinden de faydalanabilirsiniz. Ayrıca anlaşmasız kurumlarda yapılan işlemlere ait faturalarınızı da yükleyerek, hızlı bir şekilde ödemenin hesaba aktarılmasını sağlayabilirsiniz.
App Store üzerinden indirmek için tıklayın.
Google Play üzerinden indirmek için tıklayın