İçeriğe Geç

3S Sağlık Sistemi

3S Sağlık Sistemi

Hayat, şüphesiz birçok güzellik ve fırsatla dolu! Etrafımızdaki sağlık riskleri ise ara sıra bu güzelliklerin tadını kaçırabiliyor. Dahası, sizi maddi olarak da hazırlıksız yakalayabiliyor. Bu risklere karşı kendinizi ve değer verdiklerinizi güvence altına almak istemez misiniz?

Her bütçe ve ihtiyaca cevap vermek üzere tasarladığımız 3S Sağlık Sistemi ile sağlık sorunlarınız nedeniyle yaşayabileceğiniz ekonomik endişeleri ortadan kaldırabilir, kendinizi ve sevdiklerinizi koruma altına alabilirsiniz.

Gelin, siz de en yakın acentemize uğrayarak 3S Sağlık Sigortası yaptırın, emin ellerde olmanın tadına varın.

Detaylı bilgi için satış kanallarımızla irtibata geçebilirsiniz.

Tümünü Göster

Sağlık sigortaları, seçtiğiniz teminat türüne göre sağlık durumunuzda beklenmeyen ve ani bir olumsuzlukla karşılaştığınızda devreye girerek hayatınızı kolaylaştıran sigorta ürünleridir. Sağlık sigortası teminatları hakkında sorularınız için size en yakın acentemizden destek alabilirsiniz.

Kendi ihtiyaçlarınıza göre ayakta ve yatarak tedavi teminatlarını ayrı ayrı seçerek kendi planınızı oluşturabilirsiniz. Seçtiğiniz bir teminat için ilave Ayakta Tedavi Teminatı'nı alabilirsiniz; bununla beraber tek başına Ayakta Tedavi Teminatı'nı alamazsınız.

Sağlık başvuru formlarının dikkatlice okunması ve eksiksiz doldurulması gerekmektedir. Çünkü başvuru formunda eksik olarak bırakılan soruların yanıtları "HAYIR" olarak işleme alınmaktadır. Ayrıca herhangi bir sorunun veya bölümün boş bırakılması, poliçenizin düzenlenmesini geciktirebilir ya da başvurunuzun değerlendirmeye alınamamasına sebep olabilir. Başvuru formunda yer alan sorularda geçmişte geçirilen veya sure gelen tüm hastalıkların hiç doktora gidilmemiş veya tanısı konulmamış dahi olsa tüm şikayetler ve rahatsızlıklar hakkında beyan verilmesi gerekmektedir. Başvuru formunda sorulmamış olsa bile sözleşme konusu rizikonun takdirine etkili olan ve tarafınızca bilinen diğer hususların da başvuru sırasında beyan gerekmektedir. Sözleşmenin yapılmasından sonra meydana gelen değişiklikleri süresi içinde sigortacıya bildirmek zorunludur.

Yatarak Tedavi Teminatı, tıbben gerekli olması ve doktorun bu nedeni ayrıntılı olarak raporunda belirtmesi şartıyla; dahili ve/veya cerrahi yatışları, Sigortalı'nın hayati bir tehlikeye neden olabilecek acil sağlık durum giderlerini, küçük müdahaleleri özel ve genel şartlara uygun olarak karşılar. 

Hastanede Sigortalı'nın yatarak tedavi görmesi durumunda;

  • Günlük oda (Standart tek yataklı oda ücreti ile sınırlıdır.) 
  • Yemek, refakatçi
  • Doktor
  • İlaç
  • Ameliyathane
  • Operatör
  • Anestezist
  • Hemşire (Standart hemşirelik ücreti ile sınırlıdır.)
  • Yoğun bakım
  • Her türlü sarf malzeme giderleri
  • Kemoterapi
  • Radyoterapi
  • Diyaliz
  • Koroner anjiyografi
  • Böbrek taşı kırma (ESWL)

teminat kapsamındaki bir rahatsızlığa ilişkin yatış sırasında veya sonrasında 3 ay içinde başlamak şartıyla gerçekleştirilen fizik tedavi giderleri, bu teminat kapsamında değerlendirilir ve sertifikada belirtilen teminat limit ve katılım oranları doğrultusunda Özel ve Genel Şartlara uygun olarak karşılanır.

Sigorta Sözleşmesi kapsamında tazminat tutarı aşağıdaki hususlara göre değerlendirilir.

İstisnalar Aşaması: Sigorta Sözleşmesi`nde belirtilmiş istisnalar ile varsa Sigortacı tarafından konulmuş olan özel istisnaların incelenmesi sonucunda mevcut vaka için her hangi bir istisna halinin geçerli olup olmadığına karar verilir.

Hizmet Düzeyi Aşaması: Poliçe'de belirtilen özel istisnalar, kısıtlamalar, limitler, katılım payı ya da asgari muafiyet varsa bu aşamada belirlenir.

Hizmet türü, Coğrafi Bölge ve Anlaşmalı Kuruluş Aşaması: Sigortacı'nın sorumluluğu, hizmetin türü, acil olup olmadığı, Coğrafi Bölgesi ve hizmetin verildiği kuruluşun türüne, anlaşmalı olup olmadığına bağlıdır. Poliçenin ekinde sunulan Plan/ Programda bütün ülkelerin sınıflandırıldığı bölgeler belirtilmiştir. Sigortalı'nın belirli bir Coğrafi Bölgede belirli bir kuruluşta aldığı sağlık hizmeti için yapılan masraflardan katılım payı ve/veya tüm muafiyetlerin çıkarılmasından sonra kalan tutar Sigortacı'nın üstlenmesi gereken bölümü gösterir.

Toplam Asgari Muafiyet Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalardan varsa Toplam Asgari Muafiyet tutarı çıkartılır.

Toplam Limit Aşaması: Bundan önceki aşamalar sonucunda belirlenen Kabul Edilebilir Harcamalar varsa toplam limite kadar ödenir.

Kesintisiz 3 yıl boyunca aynı planda sağlık sigortalımız olmanız, 55 yaşından önce sigorta kapsamına alınmış olmanız ve son üç yıl h/p oranı ortalamanızın da %80’in altında olması halinde "Yeniden Risk Değerlendirilmesi Yapılmaksızın Yineleme Taahhüdü" için değerlendirilmeye hak kazanırsınız.

Bazı hastalıkların sigorta kapsamına alınmadan önce geçmesi gereken süredir. Bekleme süreleri genelde poliçenizin sadece ilk yılında söz konusudur ve yenileme ile birlikte ortadan kalkar.

Poliçe Özel ve Genel Şartlarında ayrıntılı olarak belirtilen ve poliçenizde kapsam dışı tutulan durumlardır.

Tedavilerinizde anlaşmalı olmayan bir kuruluşu tercih ettiğinizde evraklarınızı ve faturanızı şirketimize ulaştırmanız halinde harcamalarınız; ödeme oranınız, poliçe özel ve genel şartları ile sertifikanızda belirtilen teminat ve limitler dahilinde değerlendirilmektedir.

Anlaşmalı sağlık kuruluşlarında gerçekleştirilecek tedaviler için alınmış provizyon onayları 7 gün içerisinde gerçekleşmesi durumunda geçerlidir. Bu süre içerisinde gerçekleşmeyen işlemleriniz için yeniden provizyon almanız gerekmektedir. 7 gün içinde işlemi yapılmayan ve yeniden provizyon onayı alınmayan işlemler için MAPFRE GENEL SİGORTA AŞ'nin red etme hakkı saklıdır.
Provizyon onayı alınmış ve yatış işlemi gerçekleşmiş tüm yatışlarda 10. günden sonraki konuya ilişkin giderlerin karşılanabilmesi için 11. gün Sigortacı'dan tekrar onay alınması gerekmektedir.

Yukarı dön