Hayatınızı Kolaylaştıracak Online Çözümler
0850 755 0 755
COVID-19 Destek Hattımız Hizmetinizde!
COVID-19’a yönelik her türlü sorunuzu, Müşteri Hizmetleri numaramız 0 850 755 0 755 ’i arayarak ve 1’i tuşlayarak uzman temsilcilerimize yönlendirebilirsiniz.
Hasar Anında Daima Yanınızdayız!
Artık olası bir araç hasarında sigortacılık işlemlerinizi servise gitmeden Müşteri Hizmetlerimiz ya da online platformumuz MAPFRE Go üzerinden yürütebilirsiniz. Evinizden çıkmanıza gerek kalmadan, aracınızı çekici ile evinizden teslim ederek onarımı tamamlandıktan sonra yine istediğiniz adrese teslim alabilirsiniz.
Kasko ürünleri kapsamında tarafımıza ulaşan hasar ihbarları, mümkün olduğu durumlarda ve hızlıca uzaktan tespit yöntemi ile değerlendirilerek, tazminat ödemelerinin en kısa sürede yapılması sağlanmaktadır. Saha ziyareti yapılmasının zaruri olduğu durumlarda ise eksperlerimiz, hem kendilerinin hem de müşterilerimizin sağlığı açısından her türlü hijyen tedbirini alarak süreci yönetmektedir.
Artık 3000 TL’ye kadar olan konut hasarlarınızda; dosyalarınızı, hasar fotoğrafınız ve faturanız ile işleme alıyor ve ödemesini gerçekleştiriyoruz. Sigorta eksperlerimiz mümkün olduğunca teknolojiden faydalanarak ve uzaktan erişim ile süreçlerimizi yürütüyor. Saha ziyareti yapılmasının zaruri olduğu durumlarda ise eksperlerimiz, hem kendilerinin hem de müşterilerimizin sağlığı açısından her türlü hijyen tedbirini alarak süreci yönetiyor.
Yeni düzenlememiz ile bireysel ve grup sağlık poliçesi başvuru formlarını bize telefon ya da e-posta ile iletebilirsiniz. Sağlık poliçelerimiz kapsamında, özellikle müşteri ile temas gerektiren süreçlerimizde aksaklık yaşanmaması için bireysel ve grup başvuru formlarımız dijital olarak doldurulabilecek şekilde yeniden düzenlendi.
MAPFRE Go ile Tüm İşlemler Cebinizde!
Online platformumuz MAPFRE Go üzerinden poliçe, teminat, anlaşmalı kurum ağı görüntüleme, sağlık faturaları yükleme ya da konut ve kasko hasar ihbarı gibi çok sayıda işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
10.000 TL’ye kadar olan hasarlarınız için onarım sürecini, evrak üzerinden eksperlerimizin desteğiyle uzaktan yönetebilirsiniz. Sigorta eksperlerimiz hasar süreçlerimizi mümkün olduğunca teknolojiden faydalanarak ve uzaktan erişim yoluyla yönetmektedirler. Saha ziyaretinin zaruri olduğu durumlarda ise, eksperlerimiz hem kendilerinin hem de müşterilerimizin sağlığı açısından her türlü güvenlik tedbirinin alınmasını sağlayarak hasar sürecini titizlikle yürütmektedirler.