Ana menü
Ana menü

Her Anında MAPFRE Sigorta Yanında!

Bizi arayın

MAPFRE Sigorta olarak ana hedeflerimizden biri de müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirdiğimiz yeni hizmetler sayesinde yaşamlarını kolaylaştırmak. Bu amaçla yeni hizmetimiz Her Anında MAPFRE Sigorta Yanında ile 65 yaşın üstündeki özel sağlık sigortası müşterilerimize yönelik bir yenilik başlatıyoruz.

MAPFRE Sigorta’nın 65 yaşın üstündeki özel sağlık sigortası müşterilerine yönelik başlattığı; sağlık hizmetlerini daha basit ve hızlı hâle getiren ve aynı zamanda bu yaş grubuna özel müşterilerin günlük yaşamını kolaylaştıran birtakım uygulamaları sunan yeni bir hizmettir.

Bu hizmetle 65 yaşın üzerindeki MAPFRE Sigorta özel sağlık sigortası müşterilerimize kendilerini özel hissettirmeyi, yaşamlarını olabildiğince kaliteli şekilde sürdürmeleri için gereken yardımcı hizmetleri onlara hızla ve kolayca ulaştırmayı, zamanlarının büyük bir bölümünü geçirdikleri evlerindeki konfor düzeyini yükseltmeyi amaçlıyoruz.

Uzman doktora daha çabuk ulaşmaları,

MAPFRE Sigorta müşteri hizmetleri temsilcilerine doğrudan erişmeleri,

Bazı sağlık hizmetlerini evde alabilmeleri,

Periyodik aralıklarla alacakları hatır sorma aramaları gibi birçok ayrıntı eşliğinde bu yaş grubuna daha çok yakınlaşmış bir sigorta şirketi olmayı hedefliyoruz.

  • Yetkili kombi, klima, beyaz eşya bakımı için iletişim koordinasyonu
  • Özel hastane randevu sürecine destek
  • İkamet edilen evde veya yazlıkta elektrik, su, çilingir, ev tadilat, boya hizmetleri yardımı
  • 26 nokta araç bakım (yaz ve kış), lastik saklama, tamir organizasyonu
  • Halı ve koltuk yıkama işleri için koordinasyon
  • Tüm seyahat işlemlerinde (otel, araç kiralama, uçak, tren, vize, transfer vb.) destek hizmeti
  • Medikal ürünler konusunda bilgi ve tedarik için iletişim desteği (CPAP, işitme cihazı vb. cihazların parça temini, bakımı vb.)
  • Konut koruma ve güvenlik uygulamalarına yönelik danışmanlık hizmeti

Farklı bir asistan hizmeti kapsamına girmeyen durumlarda, bu hizmet kapsamındaki müşterilerimizin evlerine bazı küçük çaplı tesisat, kurulum ve montaj işlemleri için usta gönderimi organize edilebilecek.

Usta hizmeti kapsamındaki işler;

  • Banyo ve mutfak aksesuarlarının yerleştirilmesi
  • Su deposu mekanizmasındaki değişiklikler
  • Özelliğini yitirmiş küvet derzlerinin sızdırmazlığının sağlanması
  • Su bağlantısı olan yerlerde muslukların değiştirilmesi
  • Aydınlatma noktaları olan yerlerde lambaların ve armatürlerin montajı veya değiştirilmesi
  • Mobilyaların montajı ve rafların yerleştirilmesi
  • Perde ve panjur montajı
  • Duvarlara asılan resim, ayna veya dekoratif figürlerin yerleştirilmesi veya sabitlenmesi
  • Prizlerin veya ışık anahtarlarının farklı olanlar ile değiştirilmesi (yer değiştirmeden)
  • Teknolojik ekipmanların (DTT, DVD, dijital kamera, ev sinema sistemleri, dijital video, bilgisayar, televizyon ve oyun konsolları) bağlanması, kurulumu ve yapılandırılması

Usta gönderimine konu hizmetler, poliçe başına yıllık en çok iki olayla sınırlıdır. MAPFRE Sigorta, ustanın ulaşım masraflarını ve ilk iki saatlik işçilik ücretini karşılar. Öngörülen malzeme ve işçilik maliyetinin aşılması hâlinde müşterilerimiz aşan kısmı üstlenecektir. Usta hizmeti, sigortalı tarafından imzalanan poliçenin özel şartlar kısmında sözü edilen sigortalı konuta özel olarak sağlanacaktır.

Tesisat işleri, konut aydınlatma işlemleri, camlarla ilgili işlemler ve çilingirlik hizmetlerinin her biri yılda iki defayla ve 250 TL tutarıyla sınırlıdır. Her Anında MAPFRE Sigorta Yanında hizmeti kapsamında, müşteri talebinden itibaren en geç 48 saat içinde ilgili profesyonellerle iletişim kurmayı taahhüt ediyoruz. Bu bağlamda MAPFRE Sigorta ve müşterilerimiz, bu iletişim sürecinin hafta içi günlerde (Pazartesi – Cuma arası) ve 09.00 – 19.00 saatleri arasında yapılabileceğini kabul etmiş olurlar.

Bilgi ve Destek Hattı