İçeriğe Geç

65 Yaş Üstü Müşterilerimizin Hasar Sonrası Süreçlerinde de Yanındayız!

Değerli Müşterilerimiz, 

Nisan ayı itibari ile hayata geçirdiğimiz; müşterilerimizin evden çıkmadan ve açık servis bulmakla uğraşmadan binek ya da hafif ticari araçların hasar sonrasında onarım süreçlerini yönetebileceği uygulamamız, normalleşme süreci başlaması nedeni ile yalnızca “65 yaş üstü” müşterilerimizin hasar süreçlerinde geçerli olacak şekilde Temmuz ve Ağustos ayında da devam edecektir.

Hasar sonrasında 0850 755 0 755 numaralı Müşteri Hizmetlerini arayarak veya online işlemler platformumuz MAPFRE GO üzerinden başvurarak bu hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Hizmet şartlarımız aşağıdaki şekilde sunulmuştur;

  • Müşteri Hizmetlerimiz, masrafını tamamen Mapfre Sigorta’nın karşılayacağı şekilde çekici organizsayonu yaparak aracın evinizden teslim alınmasını sağlayacak,
  • İlgili saha yöneticimiz; bu yeni uygulama kapsamında yapılandırılmış anlaşmalı servislerle koordinasyonu sağlayacak aracın teslim alınması, onarımı ve teslim edilmesi süreçlerinin tamamını takip edecek,
  • Aracınız, onarımı bittikten sonra yeniden istediğiniz adrese platform tipi çekici ile teslim edilecek.

Sağlıklı günler dileriz.

MAPFRE Sigorta 

Yukarı dön