İç Sistemler Yönetmeliği Kapsamındaki Raporlar
- a) Branşlar itibarıyla iptal gerekçeleri belirtilerek poliçe iptal oranları
- b) Branşlar itibarıyla hasar ihbarından başlanarak tazminat ödemesine kadar geçen gün süreleri
- c) Hasar taleplerinin Sigorta Tahkim Komisyonu ile mahkemeler nezdinde davalaşma oranları
- ç) Sigortalılar ve poliçe kapsamında hak sahipleri tarafından şirkete intikal eden şikâyetlerin sayısını ve şikâyetlerin poliçe sayısına oranı şikâyetlerin çözümlenme süresi ve oranı,
- d) Dış hizmet alımı yapılan alanlara ilişkin bilgiler
- e) İş sürekliliğinde yaşanan kesintileri ve kesintinin süresi ile türünü, kesintinin giderilmesi için yapılan işlemler
- f) İlgili kamu otoritesi tarafından şirkete verilen idari para cezaları
- g) Kurum tarafından istenen diğer bilgiler